Η περίοδος των διακοπών είναι η πιο κερδοφόρα περίοδος του χρόνου για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Με τις σωστές τακτικές μάρκετινγκ, μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να δημιουργήσετε αφοσίωση στην επωνυμία σας.
Ωστόσο, με τόσες πολλές επιχειρήσεις που αγωνίζονται για την προσοχή των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των διακοπών, μπορεί να είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις από το πλήθος.
Εδώ μπαίνει μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ. Σε αυτό το άρθρο , θα μοιραστούμε μαζί σας 10 νικηφόρες τακτικές που θα σας βοηθήσουν να κατακτήσετε το εορταστικό μάρκετινγκ και να ενισχύσετε την επιτυχία του e-shop σας.
Γράφει ο Γιώργος Μπρακόπουλος (Προγραμματιστής Αναλυτής – MSc.)
Από τη δημιουργία σελίδων προορισμού με θέμα τις γιορτές μέχρι την προσφορά αποκλειστικών εκπτώσεων και προσφορών, διαβάστε παρακάτω για να ανακαλύψετε πώς να αξιοποιήσετε στο έπακρο την εορταστική περίοδο με την επιχείρησή σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
1. Η σημασία του εορταστικού μάρκετινγκ για το e-shop σας
2. Κατανόηση του κοινού-στόχου σας κατά την περίοδο των γιορτών
3. Σχεδιάστε την εκστρατεία μάρκετινγκ των διακοπών σας
4. Δημιουργία ενός συναρπαστικού σχεδιασμού ιστότοπου με θέμα τις διακοπές
5. Αξιοποίηση email marketing για προσφορές διακοπών
6. Αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την αύξηση των πωλήσεων στις διακοπές
7. Εφαρμογή προσφορών και εκπτώσεων περιορισμένου χρόνου
8. Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου διακοπών και οδηγών δώρων
9. Μεγιστοποίηση της δύναμης των συνεργασιών με influencers
10. Ανάλυση και βελτιστοποίηση των προσπαθειών μάρκετινγκ των διακοπών σας