Thessalia Voice
Υγεία

Ασφάλιση: Τι παρέχει ένα πρόγραμμα υγείας και ποια είναι τα προνόμια που προσφέρει

Ασφάλιση: Τι παρέχει ένα πρόγραμμα υγείας και ποια είναι τα προνόμια που προσφέρει

Βασικό κριτήριο για την επιλογή, αποτελούν οι καλύψεις που περιλαμβάνονται σε κάθε πρόγραμμα, όπως η θέση νοσηλείας, η κάλυψη προς τις αμοιβές ιατρών, χειρουργών και αναισθησιολόγων, αλλά και η δυνατότητα διαγνωστικών ιατρικών πράξεων σε συμβεβλημένα νοσοκομειακά ιδρύματα

Σίγουρα η επιλογή ενός ασφαλισμένου να εντάξει στο πρόγραμμα υγείας του ένα νοσοκομειακό πρόγραμμα είναι μια πολύ σημαντική απόφαση για μια κρίσιμη στιγμή που ενδέχεται να προκύψει από μια ξαφνική ασθένεια ή ατύχημα.

Βασικό κριτήριο για την επιλογή, αποτελούν οι καλύψεις που περιλαμβάνονται σε κάθε πρόγραμμα, όπως η θέση νοσηλείας, η κάλυψη προς τις αμοιβές ιατρών, χειρουργών και αναισθησιολόγων, αλλά και η δυνατότητα διαγνωστικών ιατρικών πράξεων σε συμβεβλημένα νοσοκομειακά ιδρύματα.

Παράλληλα, σημαντικός παράγοντας, σύμφωνα με εκπροσώπους της ασφαλιστικής αγοράς, αποτελούν τα έξοδα τα οποία καλύπτονται προ και μετά της νοσηλείας.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφερθούμε στα προνόμια που όλες σχεδόν οι ασφαλιστικές εταιρίες έχουν στη διάθεση των ασφαλισμένων τους, βάσει πάντα των όρων των συμβολαίων τους. Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται η σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες αλλά και το αίσθημα ικανοποίησης των πελατών για την επιλογή της ασφαλιστικής εταιρίας.

Σύμφωνα με το protothema.gr, τα προνόμια αυτά προσφέρονται όχι μόνο για τους κατόχους ατομικών αλλά και των ομαδικών συμβολαίων, παράλληλα πρέπει όμως να διευκρινιστεί πως δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση μέρος ενός ασφαλιστικού προγράμματος, οπότε δεν αποτελούν καλύψεις.

Προνόμια τέτοια μπορεί να έχουν εφαρμογή, για παράδειγμα, στα έξοδα του νοσοκομείου, όχι όμως για τις αμοιβές των ιατρών αναφορικά με τους ενήλικες εν αντιθέσει με τα παιδιά.

Κάποιες ασφαλιστικές εταιρίες περιλαμβάνουν παροχές μέσω check up, ειδικών ελέγχων, προγραμματισμένες ιατρικές επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις αλλά και μια άμεση γραμμή επικοινωνίας με την ασφαλιστική εταιρία. Στην ουσία πρόκειται για μια στήριξη κατά την διάρκεια όλου του 24ώρου για ιατρικές συμβουλές, πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του ασφαλισμένου αλλά και παροχή συμβουλών σε κάτι έκτακτο που μπορεί να προκύψει.

Σχετικά Άρθρα

Υγεία: Γιατρός ισχυρίζεται πως δείχνει 20 χρόνια νεότερος, χάρη σε 5 «μαγικές» τροφές (βίντεο)

thessaliavoice

Πότε πρόκειται να ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί Covid στα φαρμακεία – Όσα πρέπει να γνωρίζετε

thessaliavoice

Θέλετε δυνατή μνήμη; Αυτή είναι η άσκηση που θα σας “σώσει”…!

thessaliavoice

Κόπωση: Αισθάνεστε και εσείς μονίμως κουρασμένοι;

thessaliavoice

ΕΟΠΥΥ: Διερευνάται η λειτουργία διαδικτυακών υπηρεσιών τηλεϊατρικής

thessaliavoice

Αυτό είναι το πιο «υγιεινό» λαχανικό στον κόσμο

thessaliavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα