Thessalia Voice
Ελλάδα

Απεργία ταξί: Άκαρπη η συνάντηση με την υφυπουργό- Αποχώρησαν οι οδηγοί ταξί από το υπουργείο Μεταφορών

Απεργία ταξί: Άκαρπη η συνάντηση με την υφυπουργό- Αποχώρησαν οι οδηγοί ταξί από το υπουργείο Μεταφορών

Χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα ολοκληρώθηκε η πρώτη μέρα κινητοποιήσεων των οδηγών ταξί, οι οποίοι ζητούν τη μόνιμη παραμονή του συντελεστή ΦΠΑ στις υπηρεσίες ταξί στο 13%,

την άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026 και την ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

Άκαρπη απεδείχθη η συνάντηση των οδηγών ταξί στο Υπουργείο Μεταφορών με την αρμόδια Υφυπουργό, Χριστίνα Αλεξοπούλου, με τους επαγγελματίες του χώρου να λένε «ναι» σε κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.

Νωρίτερα, οι οδηγοί ταξί πραγματοποίησαν πορεία με τα αυτοκίνητα έως το Υπουργείο Μεταφορών στη Λεωφόρο Μεσογείων, όπου είχαν συνάντηση με την κυρία Αλεξοπούλου.

Αφού αρχικά συγκεντρώθηκαν στην οδό Σπύρου Πάτση, στη συνέχεια κινήθηκαν μέσω Λεωφόρου Αθηνών, Πλατείας Καραϊσκάκη, Μάρνης, Πατησίων και Λεωφόρου Αλεξάνδρας, για να καταλήξουν στη Μεσογείων.

Οι διεκδικήσεις του κλάδου είναι:

Ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί.

Απάντηση από την κυβέρνηση «γιατί αφήνει παράνομες εφαρμογές που χρησιμοποιούν είτε ταξί, είτε ΕΙΧ να μην πληρώνουν κανένα φόρο, να βγάζουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό, αφήνοντας στους νόμιμους επαγγελματίες αυτοκινητιστές μόνο φορολογικά βάρη».
-Αναπροσαρμογή προκαθορισμένης τιμής για την διαδρομή Αεροδρόμιο Αθηνών – Κέντρο πόλης από 40 ευρώ σε 45 ευρώ (τιμολόγιο 1) και από 55 ευρώ σε 60 ευρώ (τιμολόγιο 2).
-Μόνιμη παραμονή του συντελεστή Φ.Π.Α στις υπηρεσίες ταξί στο 13%.
-Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση του ΣΑΤΑ είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
-Νομοθετική ρύθμιση για την ειδική άδεια και αναπροσαρμογή ποινολογίου.
-Σε ό,τι αφορά την αναπροσαρμογή των ποινών, το ΣΑΤΑ προτείνει:
-Οι παραβάσεις όπως, άγρα πελατών, παραβίαση προτεραιότητας σε πιάτσα, υπερχρέωση πελατών, αλλαγές νομισμάτων, να μεταφερθούν στην κατηγορία των ποινών υψηλής αξιολόγησης με διοικητικό πρόστιμο 1.000 ευρώ και αφαίρεση ειδικής άδειας.
-Επανεξέταση και ψηφιοποίηση των ειδικών αδειών.
-Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των ΕΙΧ και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των ΕΙΧ κατά 33%.
-Ξεκάθαρος και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμός των υπηρεσιών που παρέχει το ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό.
-Άμεση εφαρμογή της απόφασης του Υπουργείου Οικονομικών για την είσπραξη του κομίστρου.
-Απαλλαγή ή μείωση ΦΠΑ για την αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου που ταξινομείται ως ΕΔΧ Ταξί.
-Κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος.
-Επιδοτήσεις για την αγορά όλων των τύπων αυτοκινήτων που ταξινομούνται ως ταξί ή αύξηση στο όριο ηλικίας χαρακτηρισμού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ως ΕΔΧ από τα πέντε στα οκτώ έτη.

Σχετικά Άρθρα

Πάτρα: Γονείς βρήκαν νεκρό το 2,5 μηνών βρέφος τους

thessaliavoice

Άρτας: Φρίκη από τα δεκάδες νέκρα αδέσποτα

thessaliavoice

Δυστύχημα στα Τέμπη: Επεισόδια στην πορεία στην Αθήνα

thessaliavoice

Καιρός: Αλλάζει το σκηνικό από Τετάρτη – Χιόνια ακόμη και στην Αττική

thessaliavoice

Κρήτη: Ισόβια σε δύο Πακιστανούς για ομαδικό βιασμό 18χρονης

thessaliavoice

Χαλκιδική: Εξιχνιάστηκε η μαφιόζικη δολοφονία του 39χρονου από τα Σκόπια

thessaliavoice

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Αποδοχή Περισσότερα