Το ποσό των 1000 ευρώ υποχρεούται να καταβάλει κινητή τηλεφωνία σε καταναλωτή, στον οποίο αυξήθηκε το πάγιο ποσό του λογαριασμού του που είχε συμφωνηθεί, και μάλιστα δύο φορές, χωρίς την συναίνεσή του.
Δυο μήνες μετά, η εταιρεία με γραπτό μήνυμα τον ενημερώνει ότι προστέθηκαν στο πρόγραμμά του επιπλέον 500 MB, ενώ όταν λίγες μέρες μετά έλαβε τον λογαριασμό, είδε ότι οφείλει το ποσό των 29,94 ευρώ, μολονότι δεν είχε υπερβεί την κατανάλωση των προβλεπόμενων συμφωνηθεισών παροχών.
Όταν ενημέρωσε τον προϊστάμενο του τμήματος για τη συμπεριφορά της υπαλλήλου, αλλά και για την μονομερή αύξηση του ποσού, εκείνος τον διαβεβαίωσε ότι δεν θα την καταβάλλει.
Ωστόσο, τον Απρίλιο του 2017, η εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για δεύτερη φορά τροποποίησε χωρίς τη συναίνεσή του την σύμβαση, με τον καταναλωτή να προσφεύγει στα δικαστήρια για ηθική βλάβη.
Το Ειρηνοδικείο Αιγιαλείας απέρριψε την αγωγή του, ωστόσο μετά από έφεση, το Μονομελές Πρωτοδικείο Αιγίου έκανε δεκτή την αγωγή, κρίνοντας ότι η μονομερής μεταβολή της χρέωσης είναι καταχρηστική.
«Πιθανότατα είναι η πρώτη πανελλαδικά δικαστική απόφαση που επιδικάζει σε καταναλωτή χρηματική ικανοποίηση για την ηθική του βλάβη λόγω της θλίψης, της στενοχώριας και της ψυχικής ταλαιπωρίας που δοκίμασε καθώς και του χρόνου που απώλεσε τόσο για να διαμαρτυρηθεί προς την προμηθεύτρια εταιρεία για τις δύο παράνομες μονομερείς αυξήσεις του παγίου του λογαριασμού του κινητής τηλεφωνίας, όσο και για τη διευθέτηση των ως άνω καταλογισθεισών σ’ αυτόν οφειλών μέχρι να αφαιρεθούν εντέλει οι ως άνω μη συμφωνηθείσες χρεώσεις.»