Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να αυξήσουν την εμβέλεια της μάρκας τους, να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους και να συνεργαστούν με τους πελάτες τους. Μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθηθούν και να μετατρέψουν τους ενδιαφερόμενους (leads) σε πελάτες που πληρώνουν (conversion).
Όταν γίνονται σωστά, οι εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι οικονομικά αποδοτικές, παρακολουθούνται και έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σημαντικά τα έσοδα από τις πωλήσεις. Ακολουθούν μερικά μόνο από τα οφέλη της χρήσης του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιχείρησή σας:
● Παράδοση
● Άμεση πρόσβαση
● Οικονομικά αποδοτικό
● Παρακολουθήσιμα αποτελέσματα
● Δέσμευση και συνάφεια
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδω